2010. május 16., vasárnap

FŰSZERES CSIRKEMELL-KOCKÁK CSICSERIBORSÓVAL




Küldte: Brátán Gyöngyi /Georgina/
Ismét alkottunk valami finom különlegességet a kis tanítványokkal.
30 dkg csicsriborsó konzerv
30 dkg csirkemell filé
2 nagyobb fej hagyma, apróra vágva
3 gerezd fokhagyma apróra vágva
2 db zöldpaprika
1 doboz /250 g/ hámozott paradicsom konzerv
1 tk. csilipor
1 tk. oreganó
1 tk. tárkony1 tk. cukor
1 mk. őrölt kömény
1 kk. só,
fél mk. bors
1-2 babérlevél
3 dl olaj
Én a legvégén tettem bele 2 ek. ketcupot, mert ez elveszi a nagyon vad paradicsom ízt. Igy lett kellemesen selymesen csípős.
A csirkemellet korkára vágjuk, sózzuk, borsozzuk, majd kevés olajon aranybarnára sütjük.
Egy nagyobb serpenyőben hevítsünk olajat, pirítsuk meg rajta az apróra vágott hagymát, fokhagymát. Tegyük hozzá a kockára vágott zöldpaprikát, és kevergetve pároljuk 10-15 percig.
Adjuk hozzá a csicsriborsó konzervet, adjuk hozzá a paradicsomot, a megpirított csirkehúst, és a fűszereket. Lassú tűzön főzzük. Tálalás előtt vegyük ki a babérleveleket /Én őrölt babért használtam/
A receptet a CSILLAGÁNIZS blogból, kis javításokkal adaptáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése