2009. február 16., hétfő

Limonádé - kicsit másképpen


Az utóbbi időben, ha beülünk egy étterembe vagy kávézóba, ha lehet, italnak házilag készült limonádét rendelünk (Pécsett egy kávézóban külön limonádés lap volt). Garantáltan 100% természetes anyagból készült, tele van vitaminnal, friss és finom. Múltkor egy olasz vendéglőben hoztak ki nekünk egy, a fentihez igencsak hasonló kreációt, ami olyannyira megnyerte a tetszésünket, hogy a hétvégén magam is elkészítettem.
A hozzávalók a képen jól látszanak: mi egy narancs és egy citrom levéből 2 liter limonádét készítettünk (az arány ízlés szerint variálható). Természetesen cukorral édesítettük. Friss mentalevél nélkül is finom, de szerintem azzal az igazi. Beszerezhető pl Auchanban, bár én a Nagycsarnokban található Ázsia boltban vásároltam. Nagyon jól néz ki, ha citromot vagy narancsot vágsz bele, de érdemes előtte alaposan kiáztatni és megsikálni a héját a sok vegyszer miatt (kivéve a biogyümölcsökét).
Ha becsukod a szemed, majdnem olyan érzésed van, mintha a strandon egy fa árnyékában hűsölve kortyolgatnál a nyári melegben (de lehet, hogy csak én várom már nagyon a tavaszt és a nyarat...).

1 megjegyzés: